Het is afgelopen! - Reisverslag uit Scheveningen, Nederland van Allard Weduwe - WaarBenJij.nu Het is afgelopen! - Reisverslag uit Scheveningen, Nederland van Allard Weduwe - WaarBenJij.nu

Het is afgelopen!

Blijf op de hoogte en volg Allard

21 December 2012 | Nederland, Scheveningen

Ik ben weer thuis gekomen, via Scheveningen. De kapitein meerde daar vakkundig de Panda af zodat we van bemanning konden wisselen. Wat betekende dat ik naar huis kon. Na 151 dagen vaartijd, is mijn eerste stage afgelopen. Na eerst nog het schip aan mijn vader te hebben laten zien kon ik terug naar Leidschendam.

Bij deze wil ik iedereen bedanken voor de reacties op mijn verhalen, het is echt heel leuk om wat te horen uit Nederland als je er zo lang niet bent.

Iedereen Bedankt!

en een prettige Kerst en goed Nieuwjaar!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Allard

Actief sinds 12 Juli 2012
Verslag gelezen: 1003
Totaal aantal bezoekers 34124

Voorgaande reizen:

10 Februari 2014 - 31 Juli 2014

Tweede Stage, Fairmount Glacier

21 Juli 2012 - 31 December 2012

Stage op de mv Panda

Landen bezocht: